Hedströmmen

Sebban och jag drog till Hedströmmen på fredagen och metade färna. Eftersom jag kom hem i ett taget i fredags natt från Nynäshamn och Sebban hämtade upp mig fem timmar senare för färd till Köping så var man inte helt på topp hela dagen men skötte mig bra i alla fall. Vi började dagen riktigt bra med tre snabba fiskar. Den största på 2 kilo. Efter det blev det lite trögare och vi bommade ruskigt många fiskar. Regnet hängde i luften hela dagen och vissa perioder stod det som spön i backen. Hur som helst slutade det i sex landade fiskar. Den här gången var det jag som drog det längsta strået så nu står det 1-1 mellan Sebban och mig i Hedströmsmetet.
Tack för en trevlig och blöt dag.

Over and out! // Basse Team Manowar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0