Death To False Metal!!!

Tjena fiskevänner. Har varit riktigt oduglig på att blogga den senaste tiden. Ber om ursäkt för att ni fått vänta. Vet mycket väl att i stort sett halva Sveriges befolkning är beroende av den här sidan.
Vi i Team Manowar har i alla fall gjort ett par turer efter storGösta, men resultatet har inte varit det bästa. Gjorde dock en enmanstur med lillbåten som var riktigt bra. Hade 25 gös i båten, ingen under 2 kilo och lyckades med ett fyrhugg (riktigt bra med endast 5 spön). Helt sjukt fiske. Dock så har de största fiskarna stannat på 4,5 kilo under i stort sett alla turer.
Mycket av den senaste tiden har ämnats åt knep och knåp med utrustning så den är i toppskick till kommande expeditioner.


Lovar att skärpa mej så det blir lite mer liv här på bloggen!!!!!

Hail and kill!!!! /// Basse Team Manowar


Kommentarer
Postat av: MangeA

Grymt härligt att se att du lyckas bra!! Jag har själv vart ute på några minst sagt händelselösa turer här i mälaren... Jag riggade ordning 6spön(6spön!! >JAG< att jag ens lyckades med det var ju halva segern så jag sällan brukar kunna behärska mer än 4st) Kämpade på alla djupen tills jag tillslut hittade en liten smal sate på 6meters djup..:) Hur djupt biter dem? Ha det bäst Basse och du föresten börjar den sjöns bokstav på A? är sånt fall den sjön jag fått tips om.

2009-08-31 @ 18:03:08
URL: http://bait-fish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0